World of Shape

Idag är det dag ett på min månad med world of shapes kick start program. Då ska man följa ett kostprogram och ett träningsprogram i en månad. Ska bli intressant att se vad det kan bli för resultat.

Frukosten idag bestod av musli med lättyoughurt och två stekta äggvitor. Mmmmm.... eller inte. Hatar naturell youghurt eller fil för jag tycker det är så surt. Imorgon får det nog bli havregrynsgröt.

Sen ska det ju bli träning också. Varje dag ska man träna. Har kollat igenom dagens träningsprogram och det ser ut att bli svettigt. Får se hur det blir med träningen idag bara då jag inte känner mig helt 100. Men med lite diklofenak i kroppen så kanske det går.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har just nu en tävling där man kan vinna ett egendesignat iPhoneskal!

Kika in här:
http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2012/08/02/8359498-tavling-i-samarbete-med-caseappse/#kommentarer

2012-08-02 @ 17:51:03
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!