Cupcakes

Igår gjorde jag och Philip cupcakes. Och eftersom jag verkligen inte är duktig på att baka eller tycker det är så speciellt kul så köpte jag färdig mix från kungsörnen. Och den rekomenderar jag verkligen! Blev jättegott och var superenkelt att göra och allting fanns med i paketet. Alltså till och med formar. Vi testade båda sorterna igår och chokladen var godast. Men kass som jag är på att baka så misslyckades jag en del med jordgubben. Glömde kvar i ungen lite för länge så dom blev lite torra och kristyren råkade jag blanda lite för löst.

Det enda
jag har att tillägga är att jag fick ha dubbelt så mkt margarin till kristyren som stod och även dubbla vattnet för annars blev den för torr. Till jordgubbskristyren som blev misslyckad råkade jag ha i lite väl mkt vatten =P

Cupcakes
Våra cupcakes finns i smakerna Strawberry Surprise och Chocolate Dream och innehåller bakmix, tio muffinsformar, frosting och topping, allt du behöver för att baka dina egna mumsiga cupcakes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!