Camebridgekur dag 4

Det går bättre och bättre för varje dag. Igår var tålamodet inte direkt på topp men idag känns det bättre. Och det är oftast dom tre första dagarna som är svårast. Är inte ett dugg hungrig eller sugen direkt på mat men nu har jag blitt sådär galen som jag var sist jag körde camebridge att jag bara vill laga mat hela tiden. Lagar aldrig mat annars direkt men nu vill jag laga mat óch tycker det är kul!

Igår gjorde jag krämig tacokyckling till mina pojkar. Och det var uppskattat för båda två rensade tallrikarna, något Philip inte gör så värst ofta direkt.

Krämig tacokyckling

500 gram
1 påse
0,5 dl
2 dl
3 msk


Tillagning

Putsa filéerna och skär i mindre bitar. Bryn bitarna i en stekpanna och tillsätt tacokrydda. Häll på vatten och låt puttra lite. Häll på créme fraiche och chilisås och låt puttra någon minut till. Servera med pasta eller i tacos, till din favoritsallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!