Skönt...

Det var verkligen superskönt att komma iväg och röra på sig. Planen är nu att jag och Sofia ska dra oss iväg två gånger i veckan nu och sen kanske utöka till 3 gr/vecka.

Idag var det först en halvtimmes s-core och sen 20 min på crosstrainer. Kändes riktigt bra.

Efter vi var klara testade vi på vibb plattan dom har.....herregud säger jag bara! Vilken obehaglig känsla det va. Är inget jag känner för att testa någon längre stund =P

Planen just nu är i alla fall att vi redan imorgon ska försöka oss på ett bodypump pass. Om nu inte träningsvärken är för svår =P Och på torsdag har vi planerat in nästa s-core pass. Och då blir det väll crosstrainer igen efteråt.



Fick äve en bensinpeng av Sofia och då blev det faktiskt så att på vägen hem stannade vi på Torpa så köpte jag en ny hårfärg. Så nu ska jag ha i den ikväll. Får väll hoppas att det blir bra. Sämre kan det nog ändå inte bli =P Sofia kunde inte låta bli att skratta lite åt färgen...hahaha och det bjuder jag på, den är ju hemsk.

Kommentarer
Postat av: sofia

härligt det var och träna idag, än så länge känner jag ingenting i kroppen men det kommer väl i morrn antar jag! den vibb plattan var ju f-n sjuk måste testa den om det är tomt där uppe nån gång hehehe



hoppas håret blev bra, det kan ju inte bli värre iallafall ;)

2009-05-10 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!