Pulsklocka...

Idag låg det en pulsklocka i brevlådan. Jag prenumererar på en tidning och då fick man tydligen en sådan. Jättekul faktiskt. Ska använda den nu när man tränar. Är ju ganska effektivt att träna efter sin puls. Den var rätt avancerad också. Går att föra över data mellan klockan och datorn med usb och man kan lagra träningar och kolla kalorie förbränning m.m m.m

Nu när man ska gifta sig nästa år har man ju verkligen nått att gå ner i vikt för. För jag vill inte vara ett fetto i brudklänning..haha. Nu har jag ett mål i alla fall.

Kommentarer
Postat av: sofia

det var ju det vi snackade om igår, hehhee får se vad bra den är nu bara, ibland är det bra o prenumererá på tidningar, nu får vi se till att du får din drömkropp, får öka till konditionsträningen snart förstår jag! hehehe

2009-05-12 @ 20:11:14
Postat av: Sandra

Det är nog lika lätt att gå ut som att gå med skulle jag tro ;)

2009-05-13 @ 09:28:31
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!