Bodypump...

Om 20 min ska jag gå ut till bilen och möta upp Sofia så ska vi iväg och träna lite idag igen =P Bodypump pass blir det idag. Kommer nog kännas...haha

Får se om det blir att sola lite efteråt också kanske....hmmm det beror ju på. Det är ju ett ganska sent pass och man vill ju inte vara hemma mitt i natten heller.

Har även börjat fundera lite på en ny diet igen =P Platt mage dieten. Tycker det låter bra. Men det blir inte att börja på fören efter Frankrike i alla fall. För där nere ska inga dieter hållas alls...hehe

Träningskläderna på....

Det här med att sminka sig till gymmet är ju lite löjligt tycker jag egentligen. I alla fall dom som verkligen sminkar sig som dom gör annars till vardags. Men det fick faktiskt bli lite brun mascara och lite, lite svagt med läppglans för att jag ska våga mig ut idag...hahaha

Nä nu är det dags att se till så jag får med mig medlemskort, skor m.m Och även hinna säga godnatt till Philip som (förhoppningsvis) kommer sova när jag kommer tillbaks igen =)

Kommentarer
Postat av: lina

Tycker inte det är fånigt att sminka sig till gymmet! tror man gör bättre ifrån sig om man känner sig snygg :) Dock kanske man inte skal ha kletiga, rinniga saker :p

2009-05-11 @ 20:17:03
URL: http://linafie.blogg.se/
Postat av: tillen

Va duktig du e...ja vill oxå kommaigång o träna men de är ju så svårt eftersom johan nte e hemma!!! Störande!!!

2009-05-11 @ 20:49:04
URL: http://tillens.blogg.se/
Postat av: Pappa

Snigeldiet kanske?

2009-05-12 @ 08:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!