GI

Japp nu ska jag börja med GI. Från och med idag blir det. Så mitt nyttiga leverne börjar med en god frukost som bestod av 2 stekta ägg och 4 bacon skivor och en tomat. Inte helt fel bantning =P Till lunch har jag inte bestämmt mig än men till mellanmål blir det antingen en näve nötter eller en måltidsbar. Och sen blir det träning ikväll, bodybalance. Och till middag blir det grillad haloumi ost med sallad till det.

Känns som det är en rätt skön metod att gå ner i vikt. Man behöver liksom inte svälta sig. Och jag äter ALDRIG frukost annars så det känns bra nu. Va mycket piggare man blir när man ätit lite frukost!

Köpte en bok om GI igår när vi handlade mat och i den fanns det mycket recept tips och tips på matsedel så det ska nog bli bra =) Ska verkligen försöka hålla på det här nu!!! Vill ju kunna bada med Philip till sommaren =)

Föresten så ska vi inte på babysimmet imorgon. Kom ju på att min tatuering är ju inte helt läkt än och då ska man ju verkligen inte bada i en pool. Får se om det blir att vi går alls sen, är inte helt bestämmt men vi får nog spara lite pengar kanske. Kostar ju några hundralappar och sen kostar det desto mer i bensin då det ligger en bit bort. Så vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!