Inskrivning igår.

Ja igår drog vi till Gbg för inskrivning inför operation för Alice.

Först träffa ortopeden och sen till avdelningen och få rummet. Alice hade väldigt roligt igår. Lekte i lekrummet på avdelningen. Sen va vi på lekterapin där det fanns massa roligt att utforska. Sen blev det blodprov för Alice men hon va såååå duktig! Och då köpte vi en glass efteråt.

På eftermiddagen var det dags för första badet. Det var väldigt skoj att sitta där och plaska. Sen fick jag tyvärr åka hem och Joakim va kvar med Alice och fick bada henne en gång till sen på kvällen.

Själv fick jag världens migrän på vägen hem så när jag kom hem spydde jag och gick sen och la mig med luddet.
Lekrummet på avdelningen.


Idag är det operationsdagen. Jag va väll här vid 9 tiden nån gång. Då hade Joakim hunnit bada Alice för sista gången. Hon har inte fått äta nu sedan kvällsmålet igår kväll. Först va det sagt op mellan 10-12 men nu blir det tidigast ett så hon fick dricka lite saft förut men nu efter elva är det stopp på det också. Så vi slappar på rummet och kollar på trazan och banarne.





Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till med lilla Alice idag!
Vilket långt fint hår hon har på bilden!!

Svar: Tack :) ja hon börjar få riktigt långt hår nu. Kul tycker jag som älskar att greja med det.
Sarah

2014-01-28 @ 13:36:04
Postat av: Jessica

Hej, undrar bara hur det gått för er och Alice?

2014-02-24 @ 16:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!