Fredagsmys

Fredag idag och det inner ju fredagsmys. Varma mackor med tonfiskröra till middag och semlor till efterrätt. Sen blir det fångarna på fortet tillsammans med Philip. Han älskar programmet. Jag och Joakim hade nog klarat oss utan. Men vi får se nått annat när det är slut sen. Och hoppas på att Alice sover bättre inatt.

Sen får det bli städ här hemma i helgen. Passa på när Joakim är hemma. För det är en krigszon här hemma! När barnen vart på dagis har jag prioriterat lite sömn och när dom är hemma är det svårt att städa. Vågar inte lägga ifrån mig Ludvig då jag inte riktigt litar på Alice. Ska nog dock börja testa att ha honom i bärselen och se om det går att få nått gjort då kanske.





Kommentarer
Postat av: Jessica

Åååhhhh, vilken gullig liten plutt ni fått igen!!
Undrar vad det är med lilla Alice? Vad är det för en operation hon skall göra?
Ha det bra!

Svar: Tack så mkt :)
Alice har höftledsluxation (att höfterna hoppar ut led) och ska operera höfterna.
Sarah

2014-01-18 @ 10:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!