Bvc

Va på bvc med luddet efter jag lämnat de stora på dagis. Han följer sina kurvor perfekt. 55 1/2cm och drygt 4600g stor är han nu. Nästa besök blir om två veckor och då är det läkarbesök.

Väntar på bvc.


Sen har vi slappat lite. Men jag ska strax ta tag i lite tvätt och sånt. Även suttit och skrivit på inköpslista. Måste handla lite nödvändigheter.

Alice är lite hostig så nu är jag nojjig att inte operationen ska bli av. Även om det krånglar till mkt nästa vecka känns det inte som ett bra alternativ att skjuta på operationen. Så nu ska jag googla allt som är bra mot slemhosta så får det bli kurerande av Alice de närmsta dagarna.


Bebisen som vill va nära jämt.

Lämnar Philip på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!