Sliten

Börjar kännas att det är upploppet nu. Är inne i vecka 35 och det är ganska jobbigt nu faktiskt.

Sover väldigt dåligt, har väldigt ont i fogar och är allmänt trött och sliten.

I helgen började jag ta fram adventsgrejer men det är inte klart än. Har bara inte ork! Och då älskar jag att fixa med sånt. Sen va vi på jul på Liseberg i söndags. Underbart! Men inte för kroppen. Sen dess har jag vart rätt utslagen och i princip knappt orkat lyfta ett finger här hemma. Bara att lämna och hämta barn på dagis har vart tillräckligt.

Igår började även mina fötter och vader bli svullna. Har klarar mig ok hitills. Fick leta fram stödstrumpor idag så får hoppas det hjälper.

Hoppas min energi snart kommer tillbaks. Är ca en miljon saker som behöver göras och förberedas både inför jul och bebis. Har påbörjat packning av bb väskan i alla fall. Är ju alltid bra att va redo.



V.35

Svullna fötter och vader.

Kommentarer
Postat av: L

Är det tatueringar du har på fötterna?

Svar: Ja det är barnens fotavtryck jag tatuerat in.
Sarah

2013-12-07 @ 06:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!