Jobbigt nu

Förra veckan blev jag inlagd med misstanke om havandeskapsförgiftning. Efter en del turer fram och tillbaks och många provtagningar är det väll så att jag har en mild form av hellp. Och jag får va hemma eftersom vi bor så nära sjukhuset. Ska dock ta det väldigt lugnt.

Och det känns ju roligt. Känner ingen julstämning utan bara stress och att allt är jobbigt just nu. Orkar ingenting och ska ju egentligen ta det lugnt också. Allt känns bara skit. Känns som allt bara är motigt och jobbigt just nu.

Och stressen över allt jag vill göra bara gnager i mig. Tillsammans med dåligt samvete för att jag känner mig helt värdelös.

Imorgon blir det sjukhuset igen för nya prover.

Behövde bara skriva av mig lite. Inte för att det hjälper på nått vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!