Vi lever

Tänkte bara visa lite livstecken. Det har vart mkt nu i veckan, Philip har börjat dagis igen och Alice håller vi på att skola in. Det har vart rätt fullt upp de senaste dagarna och på kvällarna har jag vart trött. Somnat innan Joakim slutat varje kväll.

Och på måndag ska Philip opereras så nu peppar vi för det. Ska va där redan 8:30 så det blir ingen frukost för Philip den dagen.

Nu sover Alice middag här hemma, helt slut efter en dag på dagis. Joakim och Philip åkte iväg till överby för att handla lite fredagsgrejer och jag funderar näääästan på att lägga mig på sängen en stund när jag ändå är ensam.

Ja vi var ju hos tandläkaren igår också både jag och Joakim. Jag klarade mig bra, fick ta lite tandsten bara. Joakims besök kommer sluta på ca 5000kr i slutändan. Roliga pengar..... Visdomständer varför har man dom egentligen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!