Som en dans ;)

Såhär på förmiddagen när Philip är på dagis brukar jag passa på att städa lite här hemma. Är skönt att ha det gjort så kan man hitta på annat sen. Och det är liksom inte tråkigt att städa längre. Har fått rutin på det och sätter på min spellista på spotify i högtalarna. Sen sjunger jag med och dansar fram här hemma. Och det är inte bara som jag skriver, ser nog rätt kul ut om nån skulle kika in. Men det blir så mkt roligare att greja. Tar en liten svängom med Alice emellanåt också.

Nu är jag klar med städningen förutom damsugningen. Men satte mig ner lite för att uppdatera min spotifylista litegrann. Men det är strax dags att slita sig från datorn och ta en dans med damsugaren. Även plocka fram kött för idag ska det grillaaaaas här hemma.

Har även lovat Philip att sätta upp poolen på baksidan idag. Får väll ta upp Alice pool också. Så det blir nog lite poolhäng där bak efter dagishämtningen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!