Grilla m.m

I eftermiddag ska vi dra iväg och grilla tillsammans med föräldragruppen som vi vart med i sen Alice låg i magen. Ska bli jätteskoj och det ser ju ut att kunna bli ok väder idag också!
 
Annars ska vi in till stan sen så Joakim kan gå på nått tråkigt föredrag från ams, jag och barnen passar väll på att handla lite mat och så undertiden skulle jag tro.
 
Snart är det midsommar också! Helt sjukt, och ingen sommar att hänga i granen än så länge. Dock har jag bestämmt mig för att ta tag i vikten efter midsommarhelgen och sen i augusti har jag och mamma bokat in att vi ska köra fitnessfighten.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad har hänt med Alice? Var inte hon bebis nyss? Vad stor hon har blivit, lilltjejen!! Otroligt söta och fina barn har du men det vet du ju om såklart!! Kram till hela familjen!!
/Jenny

Svar: Haha ja hon växer sakta men säkert ;) För mig är hon fortfarande min lilla bebis. Kommer nog alltid förbli så.
Sarah

2012-06-25 @ 21:28:18
Postat av: Magnus

Grilla är det bästa som finns. Om du vill ha lite tips på vad du kan grilla så kolla in alltomgrill.se. Må väl!

2012-07-11 @ 18:47:20
URL: http://www.alltomgrill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!