Vct och överby

Dagen började rätt tidigt idag. Vi skulle ju till drop in på vårdcentralen. Philip var väldigt nervös och ville inte aaaaalls träffa nån doktor. Jag fick muta lite med att lova en leksak efter läkarbesöket.
 
Gick bra hos doktorn i alla fall. Hon lyste lite i öronen och munnen på Philip med ficklampa och det var ju lite spännande. Dock var Philip tyst som en liten mus hela tiden. Men jag berättade om hans täta näsa med m.m och det blev att hon skriver en remiss till öron, näsa, hals. Så det blir väll en tid nån gång framöver, kan ju va rätt lång väntetid.
 
Sen åkte vi till överby. Handlade lite mat och Philip fick välja en leksak. Så det blev ett positivt minne nu av läkarbesöket.
 
Dock måste jag säga att källstorp har verkligen tråkigaste väntrummet. Inte en leksak... en gammal kalletidning var det ända barnvänliga i sikte, ja den och en skål med äpplen. Äpplen av nån superstark sort för jag som är känslig för äpplen fick en allergiattack.
 
Men nu är vi hemma och degar. Jag känner mig totalt oinspirerad och omotiverad idag. Har inte orkat ta hand om tvätt eller nått utan bara slappat med Philip i soffan. Alice sover middag. Dock ska hon väll strax väckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!