Shopping :)

Idag blev det en tur till överby. Mötte upp Philips farmor och farfar som utlovat en leksakspistol nu efter penicillinkuren. Så bjöd dom på fika på briggen :)

Sen blev det lite shopping för mitt sista presentkort på Gina tricot. Ett par byxor och en t-shirt. Joakim hittade en skjorta inne på brothers och så fick Alice lite kläder från hm. Philip fick en sopbil ;)

Igår var ju pojkarna på vattenpalatset också, något som var väldigt uppskattat av Philip. Och jag fick städat lite i lugn och ro.

Nu har vi precis ätit hemmagjord pizza. Så gott! Och nu blir det lite mys i soffan med lördagsgodis.

Sitter även och funderar på klippning. Jag är i stort behov av att klippa mig. Har så slitet hår så det finns inte! Skulle nästan behöva raka av mig allt och börja om från början ;) funderar i alla fall på att ta av en bra bit! Har ju ganska långt hår nu. Speciellt eftersom planen är att bleka slingor. Jaja det var lite babbel från mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!