Hotell Alberts!

Idag är Philip så gott som återställd. Knappt några utslag kvar och pigg som en mört. Vi andra har inte kännt av nått än att vi skulle ha blivit smittade så idag drar jag och Joakim till Alberts!!!

Som vi längtat! Lite tid bara vi och första gången helt barnlediga sen Alice föddes. Och vi ska äta så mkt mat och sova läääänge och ostört. Dricka vin ska jag också!!!! Inte varje dag jag dricker alkohol direkt.

Så nu håller jag på att packa åt oss och barnen. Incheckning på Alberts är klockan 15 :)

Jag just nu.... Kommer byta kläder och fixa iordning mig lite mer inför kvällen på hotellet sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!