Tjolahopp

Tack för svaren på mitt blöjinlägg. Jag var väldigt frustrerad när jag skrev det. Det går ju inte att tvinga fram nått. Är han inte redo så är han inte. Men det blir att vara utan blöja så mkt som möjligt så får vi se. Mitt mål är att han ska vara blöjfri efter sommaren i alla fall (om han nu inte blir det tidigare).

Annars var jag och Alice över till Marie på lite tjöt efter Philip var lämnad på dagis imorse. Sen blev det snabbt hem för att plocka lite här hemma och ge Alice mat för att sen hämta Philip på dagis. Om ett tag ska vi åka iväg på måndagsgympa. Ska bli skoj för det var läääänge sedan nu. Philip längtar jättemycket och blev så glad när jag berättade att vi skulle dit.

Ja mkt mer har jag väll inte att skriva egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!