Jag dog litegrann...

Nu har det vart mycket varningar på Philips dagis det senaste tycker jag. Scharlakans och sen vattkoppor och vad fattas sen då? Jo LÖSS!!! Jag dog lite när jag såg lappen. Det är en av mina största fobier att råka ut för löss. Sen är det inte så stor mening att ha honom hemma för det, kan ju hålla i sig den varningen ett tag. Sista dagen för veckan idag i alla fall.

Som tur är så har vi luskam och lusmedel någonstanns här hemma. Ska bara komma på var! För nu kommer jag kolla barnen och mig själv typ en gång i timmen eller nått. Får Philip det så är det ju bara att raka av håret, kommer ju tillbaks snabbt igen och Alice har så tunnt och fint hår så det är ju inte så svårt. Men JAG...... jag tror inte ens jag får igenom en luskam i mitt hår! Och raka av det tänker jag icke göra!

Och tror ni inte det kliar för fullt i huvudet nu......blääääääää

Men nu ska jag snart packa in mig och Alice i bilen och åka till överby en liten sväng. Dom ska bara få öppna först. Sen blir det att leta lusmedel här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!