En liten kik

Tänkte bjuda på en liten kik på hur vi bor. Är långt ifrån klart här hemma, väggarna är ganska tomma och många fönster salnar gardiner och in fönstrena saknas även en del blommor då jag nyligen tagit död på dom flesta.....

Alice rum



Bakom väskorna på golvet står en spegel som ska upp på väggen och i bokhyllan finns ett par skyltar som också ska upp.



Ganska tomt på väggarna som sagt. Tavlan som hänger över sängen är en skyddsängeltavla som både jag och min mamma också haft.

Ett litet prinsesstält





Philips rum

Tomt på väggarna här med och saknas gardiner i hans fönster.











Vårat sovrum

Eller i alla fall en liten del av vårat sovrum =P



Badrum

En liten del av badrummet på övervåningen.

Och så där nere...

Ser ni vad snajsigt jag har vikt toapappret =P Då har man för mycket tid över....



Nu tog det sjukt lång tid att ladda upp bilder så mer får det bli sen!


Kommentarer
Postat av: julia

åh så fina rum barnen har, tyckte verkligen det var riktigt fint! :)

2011-09-06 @ 20:28:19
URL: http://bloggparken.se/yjulia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!