Stallet och fredagsmys

Idag blev det en tripp till stallet. Fick ridit litegrann vilket är kul. Men Maya blev lite sur på mig när jag började komma åt henne mot slutet. Slutade ganska snart efter det lossat i alla fall för hon blev trött den gamla tjejen ;) kanske kan va så att jag blev trött också.

Sen har vi haft fredagsmys här hemma med tacos och idol. Alice har vaknat ett par gånger och vart ledsen. Hon är tät i näsan så det verkar väll va det som bekymrar henne. Får se om vi kanske får sällskap i sängen inatt. Vi hade sällskap av Philip natten till idag då han vaknade och var ledsen. Det medför att jag knappt sov, herregud vad den herrn kan röra sig runt.....

Imorgon var det även tänkt att jag och Malin skulle ha lite tid för oss själva och dricka vin men det verkar som lilla mathilda blivit dålig. Men vi får ta det nån annan dag helt enkelt, hoppas skruttan kryar på sig snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!