Kaos!

Ja herregud vilken kaosförmiddag det har vart här hemma. Philip har haft överskottsenergi till tusen vilket resulterar i selektiv dövhet och att han är överallt ungefär. Försökte plocka lite här hemma men fick ge upp när han bara hängde i mina ben och sprang runt som en tok. Sen kastade han en docka som hamnade på Alice så hon blev ledsen och då fick jag nog och la honom att sova middag en stund. Lite lugn och ro här hemma.

Får hoppas
han är lite lugnare när han sovit klart sedan. För min plan är att jag skulle få städat undan en hel del idag och sen ställa mig och baka lite cupcakes.

Något som
är lite skumt med hemmet här är våran värme. Värmepannan ska inte va på och vissa dagar känner man att den inte är på och får elda lite medans andra dagar (som idag) känns det som det är värme på och speciellt i Philips rum som är som en bastu.....fattar ingenting!!! Får väll höra av till Eidar eller nått om detta. För Philips rum blir som sagt jättevarmt ibland.

Längtar som en tok efter första advent nu också, men om en vecka så! Men det är nog att hoppas för mycket på att det kan vara snö som det var förra året (kolla ut genom fönstret i bakgrunden liksom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!