Tisdagssnurr

Ja idag är det tisdag, på tisdagar lämnar vi Philip tidigare på dagis och har sedan bad med Alice på HAB. Detta kom jag på i bilen till Philips dagis imorse när jag skulle lämna honom klockan 9 som vanligt..... Något irriterande kan jag lova.

Men efter
jag lämnat Philip tog vi ändå vägen om HAB och kollade på när dom andra badade lite mot slutet, sen följde Linda och lilla Elin med hem på en kaffe en sväng innan det var dags att hämta Philip från dagis igen.

Men så kan det gå ibland när man bara går hemma och skrotar och har världens snurrigaste amningshjärna. Igår hade jag glömt spänna fast Alice i bilstolen också. Hade bara trätt i armarna i selen men inte satt fast spännet...... Något jag aldrig lär göra om igen.

Ja vad ska man säga, jag är en förvirrad människa ibland...... =S

Nu ska jag ta Alice och sätta oss med tredje flaskkampen för dagen, än så länge står det 2-0 till Alice, förväntar mig inget annat än att det blir 3-0 ganska snart.

Kommentarer
Postat av: Emily

Hej!



Hoppas allt är bra! Jag tipsar om en tävling om en jättefin pedagogisk babydräkt!



http://www.myperfectbaby.se/



Ha det bra!



mvh Emily

2011-05-24 @ 16:18:52
URL: http://www.myperfectbaby.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!