Utelek

Ja vi pallrade oss ut tro det eller ej. Philip cyklade så glatt och Alice somnade näst intill direkt i vagnen. Vi gick bort till en av lekplatserna här på området och Philip lekte lite där medans jag satt och kollade på med snoret rinnandes. Fick även sitta med honom i sandlådan och bygga lite finfina sandkakor också. Trevligt var det tills Philip fick för sig att kasta sand på mig då fick han be om ursäkt och så gick vi hem, sånna fasoner godtar jag icke!

När vi kom in sov lite Alice fortfarande så jag la över henne i vaggan och så fikade jag och Philip med lite bullar och kakor och sen var det dags för honom att sova också.

Så nu har jag bäddat ner mig under en filt i soffan och njuuuuter av lugnet och att bara få ligga ner och ta det lugnt. Kör även lite på snigellooken med en papperstuss i vardera näsborre, rekomenderas verkligen man blir jättesnygg!


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Gött med lite egentid. Blöder du näsblod?



Vi bor i Stora Höga, har exakt lika långt till NÄL som till Östra.

2011-03-26 @ 16:23:22
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: F E B R U A R I T J E J

Har du fotat alla bilder i headern? :D

2011-03-26 @ 18:10:05
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!