Glöm inte klockan!!!

Nu sover Philip sen en halvtimme tillbaks. Och Alice håller på att få mat lillastumpan. Hon verkar även ganska trött så det kanske blir sängen för henne strax också. Och vad ska jag göra då? Jo bädda ner mig i soffan och bara slökolla på bb-live. Eller kanske sätta på en film till och med. Kanske Karlsson på taket? Har ju ändå bara sett den 2 eller 3 gånger idag.

Nä det
har varit en ganska bra dag idag ändå. Eller det hade verkligen varit det om jag vart frisk, nu har jag istället mått som en potta skit. Men vi har ju varit ute, fikat, myst i soffan och jag har även fått plockat lite smått här hemma och packat två bananlådor mellan varven. Det tycker jag ändå är bra gjort av mig. Sen har Alice fått mat ca 1000 gr eller nått, hon är nästan lite trött på mig att jag näst intill tvingar henne att äta.

Funderar på
att ladda ner en app till iPhonen där man kan ha koll på hur ofta/länge bebisen äter, sovrutiner m.m m.m m.m. Den kostade väll 38kr eller nått. Ja det tål att tänkas på. För egentligen går det ju att använda stenåldersmetoden också och faktiskt skriva ner det manuellt =P

Nä nu ska jag testa att lägga Alice, hon verkar ha somnat så får vi se hur det går. Normalt brukar jag lägga henne vid halv nio tiden kanske.

Börjar även känna mig lite småhungrig, för jag har faktiskt inte ätit någonting idag än så länge, har inte orkat göra iordning något till mig själv helt enkelt.

Och just det ja, glöm inte ställa fram klockan en timme inatt! För imorgon är det sommartid!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!