Midsommar imorgon....

Imorgon är det ju midsommarafton, om nu någon har missat det =P
Här kommer lite bilder från dom tre senaste midsommrarna, jag har varit gravid varannan gång......


Nedan är bilder från midsommar-08. Här var jag höggravid med Philip som kom ut några veckor senare.




Kan ju lägga till här att det inte är min öl jag står och håller, jag är den evige ölburkshållaren när det ska dansas =P


Här är bilder från midsommar-09 och här var Philip nästan ett år då =P Det var en väldigt rolig midsommar där det blev lite festande på kvällen. Philip sov gott och vi hade babymonitor på.



Första ridturen men inte sista, han tyckte det var superskoj!






Midsommar-10 och är var jag gravid med Alice. Philip var nästan 2 år och tyckte det var jätteroligt att dansa kring stången. Men oj vad det blåste och var kallt denna dag. Blev inte heller att vi stannade så länge i Prässebo för både jag och Philip var trötta och slitna. Men imorgon hoppas vi att vi får vara pigga och glada (och friska) allihopa.


Självklart blev det ridtur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!