Inget firande

Nä det blir inget firande den här midsommar för mig och Alice. Hon drog sonden nu och eftersom vi inte har fått lära oss hur man sätter den själva så får jag åka in med Alice. Det roliga är att det är andra gången idag, eller ja roligt kanske är fel ord.

Och för att hinna till midsommarfirandet måste vi åka senast 3 härifrån men vi får inte sätta sonden fören tidigast 3 så det är ju kört kan man säga.

Och jag som hade gjort en liten midsommarkrans och allt till Alice.... Men tydligen är det inte meningen att vi skulle få en bra dag idag. Det är tydligen meningen att livet bara ska vara skit. Varför fortsätter man överhuvudtaget........

Kommentarer
Postat av: Jennie

Stackare. Är det Alice sugförmåga som inte fungerar så bra? Minns att min mamma sa att min lillsyrra inte kunde amma o så heller, så det är nog rätt vanligt bland barn med DS. Det blir bättre, kämpa på!

2011-06-25 @ 18:37:59
URL: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!