Denna dag, en tisdag....

Idag bar det av till uddevalla och tandläkarna där för att prova gomplattan och hämta ut den. Min farmor kom hit och passade Philip undertiden vilket var mkt uppskattat både från mitt håll men mest från Philips.

Väl i u-valla så fick vi i alla fall se hennes gomplatta som var supersöt! Så söt att personalen tog kort på den och sa att det var den sötaste dom någonsin gjort. Men inte passade den för det.... Så det blev att gjuta igen och så får vi komma tillbaks nästa vecka för att få gomplattan, men nu fick dom ett riktigt bra avtryck så man får väll hoppas det räcker nu.

Efter u-valla svängde jag och Alice förbi babyproffsen påvägen hem också där Alice fick peka ut en gåstol. Så den satte vi ihop så fort vi kom hem. Och uppskattad blev den även om hon tyvärr är lite kort i rocken än, men hon får växa nu så ska det nog snart bli bra =)

Philip har
busat som en tok hela förmiddagen och somnade gott när "Majjen" åkte hemmåt. Och Alice somnade också gott efter lite mat, det hör inte till vanligheterna att båda barnen sover sammtidigt kan jag lova.

Så nu har jag suttit i lugn och ro och betalat några räkningar, planerat med föräldrapenning och ansökt om csn lån inför höstens studier.

Ikväll kommer Malin och Mattias förbi med barn och taccogrejer så käkar vi taccos medans barnen lever rövare. Ska bli gott för jag är hungrig. Men vårat hem inträdes på egen risk då jag fortfarande är lite febrig och klen. Men vem har tid att vara sjuk nuförtiden?? Nån tror ju tydligen att jag har tid att vara det när jag först får magsjuka och sen feber inom loppet av en vecka ungefär.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!