Chill out

Haha! Ikväll ska jag pimpla vin.....

Nä då jag ska inte pimpla vin, utan ta ett glas rosé ute i våran trådgård och njuta av den fina sommarkvällen och av att jag kan dricka lite alkohol igen. Så jag längtar lite, lite tills barnen ska sova nu. Som tur är så ska dom göra det ganska väldigt snart faktiskt, tjoho!

Jag har faktiskt längtat helt sjukt mkt efter det här, att inte amma och kunna ta sig nått glas och smutta på en härlig sommarkväll. Det är vardagslyx faktiskt!

Men nu
är Alice akut jätteledsen så jag får ta upp och ge henne en go puss och fixa lite kvällsmat till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!