Jaha...

Var det nu jag skulle ligga och läsa en stund i sängen?? Fastnade framför datorn i soffan istället. Så kan det bli ibland.

Jag skulle
ju kunna plocka lite här hemma men hur lockande är det egentligen? Vill hitta på nått skoj men vad? Är bara lite uttråkad och less och känner för att klaga litegrann.

Måste nog även ringa eidar för att gnälla till sig en ny brevlåda. Vi har en lite äldre sliten i trä just nu och i den kan jag lova att det trivs tvestjärtar. Dessa äckliga kryp...... När jag kollade lådan förut idag fanns det ingen post men åtminstone 15 tvestjärtar. Väldigt fräscht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!