Sjuka familjen....

Ja vi är lite krassliga allihopa just nu. Jag och Alice är väll värst tror jag, Joakim är nog mest snuvig och trött. Philip verkar rätt ok idag men det är nog skönt för honom att vara hemma från dagis och ha det lugnt och skönt en dag.

Han var
så himla söt imorse också lilla Philip. Vi låg i sängen allihopa och Philip låg bredvid Alice. Så lutade han sig över Alice helt plötsligt och sa -Alice jag vill säga en grej, Jag älskar dig!
Sen fick hon en puss. Så sött, han är verkligen världens goaste storebror. Och han längtar massos tills Alice blir större så dom kan leka tillsammans.

Natten till
idag var en klar förbättring i alla fall även om Alice låg på min arm hela natten så jag sov väll sådär. Och när Philip vaknade halv 8 imorse så hade han blöja läckt så det var alldles blött stackarn, det är inget som händer ofta direkt...... (som tur är).

Men nu
ska jag ta och lägga min lille Philip plupp för att sova middag och sen ska jag bädde ner mig i soffan med Alice och kolla på nått avsnitt av Glee tror jag. Man får passa på att ta det lite lugnt när Philip sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!