Det killar...

Torrhosta är det värsta jag vet.... Det finns en punkt någonstanns i min hals som killar och gör att jag bara vill hosta. Är såååå sjukt irriterande. Men värst är det ju alltid på nätterna. Tycker synd om Alice som har likadant, ingen som är så liten och söt ska behöva ha torrhosta, jävulens påhitt =P

Vi har nog föresten kommit på persontecknena för Alice och Philip.


Alice:
Tecknet för A och tecknet för söt.
Philip: Tecknet för P och tecknet för prata (eller egentligen babbla, prata mkt)

Nu ska vi bara suga lite på karamellen. Egentligen ville jag ha tecknet för prinsessa på Alice men det kändes nog lite för jobbigt att göra, tecknet för söt är lättare.






























Kommentarer
Postat av: lina

Haha... tur att L är lätt i alla fall!

2011-01-29 @ 18:20:57
Postat av: Emma, Oliwers mamma

hihi vilka söta grejer ni kommit på.



2011-01-29 @ 21:27:11
URL: http://fantasiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!