Viktnedgång

Ja måndagar är ju egentligen den officiella vägningsdagen men jag har svårt att hålla mig borta från vågen ändå. Men i alla fall så har det gått 4 veckor nu imorgon och hitills har jag gått ner 8,5kg nu. Och har gått förbi mitt första delmål med 8hg. Nästa delmål är om 4,3kg och mitt tredje delmål är om 9,3kg. Sen har jag 14,3kg kvar till mitt "Turkietmål" och till mitt absoluta slutmål så har jag 24,2kg kvar........

Så det är låååång väg kvar tills jag kommer vara nöjd men jag är ändå nöjd med mig själv att jag tagit tag i det hela nu. Igår åt vi hamburgare här hemma och det var sååå gott. Man kan faktiskt äta mycket ändå även om man försöker gå ner, men istället för bröd runt hamburgaren hade jag stora salladsblad, hur gott som helst!

Men nu
hör jag hur min lilla skrutteplutta har vaknat inne i sovrummet. Hon ligger och pratar för fullt så jag får gå och hämta henne nu, Joakim vaknar aldrig av sånna ljud även om han ligger i samma rum.

Värst vad mina barn vaknar tidigt idag!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad duktig du är :) fick mitt andra barn för 7 veckor sedan och eftersom jag inte ammar vill jag också sätta igång med ngt? Vad använder du för "metod" tror nämligen inte att typ drickdieter passar för mej. Vill ha ngt varaktig som man kan fortsätta med ett bra tag! Fortsätt kämpa :)

2011-02-27 @ 10:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!