Second hand och tygladan....

Idag har jag och barnen varit med farmor på äventyr på eftermiddagen. Först åkte vi till pingstkyrkans second hand i trollhättan. Där hittade jag ett gäng söta kaffekoppar, en gungstol och en liten byrå. Sen bar det av till tygladan. Där hittades en pläd, nya gardiner till sovrummet så sovrummsgardinerna vi har nu får flytta ut i hallen. Och sen lite annat smått och gått i shabby chick stilen.

Just nu
så köps det inte grejer för att det ska bli bra här hemma utan för att det ska bli bra i nya huset. Vi får väll hitta nån bra plats till gungstolen och byrån till på onsdag bara när det är visning här hemma. För tillfället har vi lite för mkt möbler här hemma till utrymmet som finns.

Men nu är jag trött efter min promenad förut idag och sen eftermiddagens bestyr. Har även städat lite här hemma också. Men ska nog göra ett ryck och fixa lite stekt ägg och bacon som kvällsmat till mig idag. Kom på mig själv med att jag inte ätit sen frukost nu och det är icke bra alls.....

Ska försöka ta bilder på det nya som flyttat hit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!