Roligaste dagen i månaden...

Idag har jag betalat våra räkningar...bläää tror nog aldrig vi haft så mkt räkningar men nu är det gjort och även om vi inte kommer vara rika som troll så kommer vi allt att överleva. Men det bästa av allt är ju att försäkringskassan gett Joakim lite för lite pengar, ska man blir förvånad eller? Men dom kommer förhoppningsvis i slutet av nästa vecka.

Och på måndag så kan jag säga upp bredbandet och telefonen, ska bli skönt att slippa den kostnaden sen i framtiden. Var länge sen vi använde det fasta bredbandet.

Nä nu måste jag slita mig från datorn för vi måste åka och handla lite mat, får se vad man kan hitta på ikväll som är både nyttigt och gott att äta som lite lördagsmys.

Hon har faktiskt inte bara rosa heller =P Här har hon ridbyxeleggins och en tjocktröja som hon ärvt av Philip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!