Mina barn idag....

Var länge sen jag la in kort på Philip och Alice nu, tog ett par kost nu imorse som jag kan lägga in. Ni får ursäkta Alice outfit, body och byxor passar inte sååå värst bra ihop men hon kissade ner sig lite förut så det fick bara snabbt bli det som låg närmast till hands.

Frågar man Philip om han kan skratta när man ska ta kort så tar han det på allvar =P



Kan ju säga att det var inte riktigt såhär jag la ner henne för en stund sedan. Hon har både snurrat runt och hasat ner och sen fått av sig ena strumpan och nästan den andra =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han har 36,7 i vanliga fall. Precis som jag. Jag kan känna mig febrig vid 37.5. Men tog tempen precis när han sovit middag, då borde ju tempen vara låg.

2011-02-28 @ 11:23:02
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wow, vilket roligt nyhetsbrev Barnshopping.se har gett ut denna månad! Kanon erbjudanden på riktigt bra produkter. Nyhetsbrevet kan du läsa här:

http://barnshopping.se/?wpmlmethod=newsletter&id=26&subscriber_id=240&authkey=9c82c7143c102b71c593d98d96093fde

2011-02-28 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!