Tandläkaren

Idag var det dags för Philips 3årskontroll hos tandläkaren. Han har vart jätte nervös och rädd hela förmiddagen stackaren. Men nu pratade jag precis med Joakim och det hade gått jättebra. Philip tyckte det var roligt och berättade att tandläkaren blåste i hans mun och hade små speglar och att han fick "banansalva" på tänderna. Allt hade sett bra ut i munnen också vilket såklart är en lättnad!

Föresten så har jag ju glömt att berätta att Alice håller på att få en tand!!! Upptäckte den i onsdags. Den högra framtanden där uppe håller hon på att få. Så sött litet riskorn.

Själv ligger jag i soffan och mår lite kass just nu. Tror inte det var bra att ta en dos smärtstillande imorse på tom mage för jag har mått jätteilla och spydde nyss, mindre trevligt kan jag lova. Men det har hjälpt mot smärtan i alla fall ;)

Kolla vad man kan göra för tofsar på Alice nu föresten! Är så sjukt kul att pilla med hennes hår! Längtar tills jag kan börja fläta och så också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!