Varför??

Satt och kollade runt lite på kläder och då lite på jackor också för jag kommer nog behöva en ny jacka i höst och bland jackorna på HMs hemsida fanns denna gravidjacka.....



Va fasen liksom.... När jag väntade Alice letade jag överallt efter nån gravidjacka som man faktiskt kunde med att visa sig ute i och det fanns inget att hitta någonstanns!!!! Men nu duger det tydligen att komma med en jacka, grrrr


Till mig själv sedan funderar jag lite, vilken jacka tycker ni är snyggast?






Kommentarer
Postat av: Jen

Den svarta :)

2011-08-05 @ 22:24:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!