Slappar

Sitter och slappar i soffan med Joakim.

Imorgon ska jag och Philips till dagis och hälsa på. Ska bli kul att träffa fröknarna och se om dom e nått att ha. Hoppas att Philip kommer att trivas, nära och bra är det dit i alla fall, tar väll 5 min att gå ungefär. Farmor kommer hit och passar Alice så kan jag koncentrera mig helt på Philip undertiden.

Den här lille killen har ett stort behov av att få busa av sig med lite andra barn nu, och jag har ett stort behov av pluggtid och Alicetid...

Det blir
ju bara 15 timmar i veckan han går på dagis men då kan jag hinna plugga lite och även ge Alice lite ensamtid och kunna kämpa med matsituationen lite i lugn och ro. Blir ju mer tid hemma nu eftersom det är kortare väg till dagis. Men jag hoppas inskolningen kommer att gå bra, det var ju ett tag sedan han gick på dagis nu.

Men nu
ska jag nog strax gå upp och lägga mig och läsa min superbraiga bok "A clash of kings".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!