Prickigt

När vi var i Turkiet fick Alice lite små röda prickar på kroppen. Då var det bara prickar och dom var inte upphöjda eller nått. Jag tyckte det var skumt men avvaktade ifall det kanske var en reaktion på poolvattnet eller nått. Och det blev bättre, dom första prickarna som kommit började försvinna så smått. Men sen har det liksom kommit fler istället och prickarna är fortfarande kvar och har funnits i minst en vecka. Och nu är dom även lite upphöjda.

Igår kväll
ringde jag sjukvårdsupplysningen för att höra om dom hade nån aning om vad det kunde vara men dom visste inte och tyckte jag skulle höra av mig till bvc eller barnmottagningen idag. Och så har jag gjort, ringt bvc alltså. Så klockan 12 ska vi in så bvc sköterskan får kolla på prickarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!