Bio

Idag blir det bio och se cars 2 tillsammans med Philip. Han är mkt spänd kan jag lova och popcorn är utlovat. Alice får va hos sin farmor och farfar så länge.

Här hemma
har vi annars haft en ganska slapp förmiddag. Philip har överskottsenergi till tusen och springer runt och busar och har bjudit på många skratt, han är för rolig ibland.

Gud vad jag älskar mina barn <3

Just nu myser jag även i min nya mysoverall från ziperall, måste vara det goaste plagget jag haft på mig någonsin faktiskt. Men det börjar väll bli dags att göra sig iordning lite kanske...

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, bio är de bästa som finns! jag skall själv se svensson svensson idag faktiskt! :) vilken är den bästa bio upplevelsen du har vart med om? :)

2011-10-16 @ 14:46:03
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!