Stressad....

Känner mig bara så sjukt stressad just nu, över Alice och flytten. Ja alltså inte Alice i sig men hela matsituationen.....

Hon vill verkligen bara amma, smakportionerna är hon inte speciellt intresserad av och ersättningen ratar hon helt. Och hade hon klarat sig med bara amningen så hade man väll fått ta det men det gör hon ju inte!!! Det känns bara så himla jobbigt just nu. Är jätte stressad över detta och nästan panikslagen över hur detta ska bli.

Sen börjar jag känna mig lite låst med att amma nu och hur bunden man är då. och just nu känns det som att jag kommer få amma i många månader till......

Och flytten
.... ja, jag packar på här hemma men det känns knappt som det händer något....

Nä jag ska väll sluta klaga, men är bara nere nu efter femtielfte gången jag suttit med alice och nappflaskan och hon bara vägrar, och en session med en portion morotspure som det knappt åkte ner nått utav.....

Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Kram

2011-04-17 @ 18:53:00
URL: http://artanimagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Sofia heter jag. Du ska inte ge henne flaskan eller maten om hon tjorvar. För barn som ammas är så kloka och vet vem man får bröstet av. Så var inte ens i närheten när hon blir matad så ska du se att det tar inte länge så löser det sig. Kram från Luleå

2011-04-17 @ 22:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!