Ikea

Ja igår blev det ju en tripp till IKEA tillsammans med Malin och hennes barn. Hade inte klarat mig utan henne så det var unnderbart att hon var med. Förstår inte hur det hade gått annars =)

Fick i alla fall köpt bokhyllan till Philip, trappgrindar och en del annat smått och gått som ska höja livskvaliten i nya huset. Det är konstigt det där hur det alltid dimper ner en massa smågrejer när man är på väg för att hämta möbler i självplocket. Kan det vara så att det är nån mening med att dom har den avdelningen sist så man får gå igenom hela butiken för att komma dit....haha

Philip var hos farmor undertiden och när jag skulle hämta honom så blev han jättebesviken och sa att jag inte fick hämta honom, han hade alldeles för roligt lilla pluppen.



Men nu är det torsdag och dags för dagis igen. Är lite trött efter natten men inte pga Alice för hon sov fram till strax innan 6 utan för att Philip vaknade inatt och var jätteledsen. Antagligen hade han väll drömt nått. Han fick komma över till våran säng i alla fall men det tog ett bra tag innan han somnade om ordentligt. Och jag kan inte somna innan han gjort det, något Joakim inte har några problem med. Men han vet ju att jag är vaken i och för sig.

Sen får jag väll ta min dagliga klagan på pollen också. Är inte mkt bättre idag direkt, näsan rinner och ögonen kliar. Så då har ni fått dagens pollen klagan.

Men nu börjar det strax bli dags för att klä på oss och traska bort till dagis. Ser ut att vara fint väder idag också. Är det nån mer än jag som tycker det är jobbigt att veta vad man ska klä sina dagisbarn i för kläder nu för tiden? Man vill ju inte att han ska bli för varm men inte för kall heller. Är så svårt att veta nu på morgonen hur varmt det blir idag. Men jag brukar ha med en del kläder så får dagis ta på innan dom går ut det som behövs.

Kommentarer
Postat av: Malin

tack så mycket för tipset!! :D det ska jag kolla upp!

2011-04-28 @ 10:34:05
URL: http://siljeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!