Goder morgon

Philip är på dagis och jag sitter och snorar över en keso frukost. Varje gång jag köper keso så vill jag verkligen gilla det och får för mig att den här gången kommer jag nog att gilla det men nä, det är lika äckligt varje gång. Varför måste det vara så salt? Är nog det jag har svårast för faktiskt.

Och idag
är det jobbigt med min pollenallergi, fick skölja ögonen innan jag överhuvudtaget kunde se något och sen var ändå ena ögat näst intill igensvullet. Och näsan rinner. Men det är så fint nu när björkarna blivit så gröna så det är värt det, helt klart. Var bara att dra på solglasögona när jag lämnade Philip.

När vi
kom hem sov Alice gott i sin vagn men så ringde hon från badet och sa att det var inställt och då ställde även Alice in sin sömn.....

Ja vad
ska jag säga mer, ska snart lyfta på röven och sätta lite fart här hemma med tvätt, disk och packning.

Kommentarer
Postat av: lina

den enda keson som går att äta är den med typ ananas i.

2011-04-26 @ 10:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!