En liten tripp...

Nu på förmiddagen tog vi en tripp till cheapy och köpte några penslar och en burk med kvistlack. Sen blev det MAXI för att köpa grejer till grillning ikväll och även varsin glass till oss. Slutade med att Philip åt upp si glass, sista av Joakims och det mesta av min glass. Lilla busen <3

Nu får barnen sova lite och sen bär det av till Sjuntorp och Mattias och Malin. Gubbarna ska kolla på fotboll så går jag och Malin ut med barnen till lekplatsen och sen grillar vi tillsammans efteråt. För vilket härligt väder det är ute! Rena sommarvärmen. Den här påskhelgen har varit över förväntan vad gäller vädret. Och nu är det exakt 1 vecka kvar tills vi får hämta nycklarna till huset! Att säga att vi längtar är bara förnamnet.

Men nu ska jag fylla på vätskereserverna med lite saft, imorgon blir det nyttigt liv för mig igen. Har många, många kilon kvar att gå ner.

Kommentarer
Postat av: anna

Söt blogg! :)

2011-04-25 @ 21:25:22
URL: http://annastinajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!