Tisdag

Ja en helt vanlig tisdag. Hade sällskap till och från dagis av mamman här på området, blev att man gick lite snabbare än vad jag kanske normalt gör så när jag var hemma igen så var jag ganska slutkörd, bra motion i alla fall.

Är så
glad över att Philip verkligen älskar sitt dagis och det går så bra att lämna honom alltid. Idag var det lite halvt kaos med barn som var ledsna och så men Philip bara gick rakt in och började leka, våran goseplupp.

Det är
föresten riktigt höstväder ute nu för tiden, blåsigt och kallt. Fick bli vantar på Philip idag, han var väll måttligt road först men så tog jag också på mig vantar och förklarade att man har vantar när det är kallt så det gick allt bra sedan. Var ju länge sen han behövde ha vantar sist så det var väll lite konstigt.

Idag kommer
även farmor och Mats hit. Philip blev jätteglad när jag berättade det imorse. Å han kommer nog bli ännu gladare när dom väl kommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!