Söndag

Ja det har blivit lite dåligt bloggat nu under helgen, vi har haft fullt upp.

I fredags fick jag hämta Joakim strax efter 10. Han var inte så jätte pigg då kan man väll säga, så vi gick och la oss direkt när vi kom hem. Igår var han lite dagen efter så jag drog med honom ut till överby och så åt vi lite tacobufé och kollade lite i affärer. Blev inhandlat en tjockare dress till bebis, strumpor och en kofta. Sen blev det även två amningslinnen till mig som kan vara sköna att ha som sovplagg.

Så blev
det varsin kaffe på espresso house också innan vi var klara med våran shopping. Idag får det bli matshopping istället. Inte lika kul men nödvändigt. Blir väll att köpa amningskupor också och kanske ett blöjpaket så har man det hemma också, vi får se. Men dom hade rabatt på amningskupor med ica kortet på MAXI just nu så man kanske ska passa på ändå. Det lär behövas.

Igår när
vi var på etage så var jag även inne på beginners och klämde lite på vagnen igen också. Nu när Philip verkligen har börjat på dagis här och vi traskar fram och tillbaks så har man bara blivit ännu mer övertygad om att vi verkligen kommer att behöva en syskonvagn. Det skulle aldrig funka att Philip skulle gå själv, då hade vi nog fått börja gå över en timme innan vi skulle vara framme eller nått. Och ståbräda känns inte så aktuellt heller.

Nu ska jag äta frukost med mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!