Orkar jag?

Orkar jag verkligen resa mig ur soffan idag och traska iväg till dagis? Egentligen inte men jag måste. Fick jätte ont i ena foten förut när jag gick, vet inte riktigt vad jag gjorde. Hoppas att det har blitt bättre.

Här hemma
har jag annars roat mig med att rensa ur min garderob. En massa kläder som är för små och som nog kommer vara för små ett tag till fick plockas undan. Jag måste tömma ur mina kläder ur byrån i vårat sovrum nämligen för där ska bebisens kläder ligga sedan och då var jag tvungen att rensa i min garderob för att få plats. Garderobsutrymme är verkligen inget vi har gott om här hemma. Jag och Joakim har varsin garderob och Philip har en. Sen har vi en städgarderob och en garderob där vi har haddukar, sängkläder och sånt i. Inte mkt alltså med andra ord. Innan vi flyttade hit så tyckte jag att mina kläder hade det trångt i 3 garderober.

Nä nu är det alldeles strax dags att lyfta på fläsket och traska iväg till dagis igen då. Hade gärna suttit kvar ett tag till men det får bli sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!