Onsdag

Ja då var det onsdag och mitten på veckan. Eller ja egentligen är det ju bara mitten på jobbveckan men det är det som räknas. Idag jobbar Joakim över till 6 min över 6 ikväll vilket är lite trist. Men jag och plupp får väll roa oss ändå. Det ska nog gå bra. Jag tänkte att vi skulle ut och cykla lite efter middagen idag, eller innan. Och då menar jag att Philip cyklar och jag går bredvid. Är ganska härligt höstväder idag. Lite kallt men vindstilla och soligt. Det är såhär hösten ska vara då är den underbar.

Idag kom
vi igång lite sent på morgonen Philip sov till klockan 8 och jag vaknade väll innan men låg kvar och drog mig i den varma goa sängen tills Philip vaknade. Så det blev lite mer jäktigare med frukost och påklädnad innan det var dags att gå till dagis.

Sen har
jag städat här hemma. Har varit lite trög med det nu i början av veckan men idag fick jag satt fart. Väntar nu på att tvättmaskinen ska bli klar nån gång så jag kan hänga upp kläderna. Sen ska jag köra en maskin med bebiskläderna så dom är tvättade och klara. Behöver även sortera lite i min garderob. Tänk att det alltid är så mycket som behöver göras och så lite tid att göra det på......

Lägger in några bilder från gårdagen när Farmor och Mats var här.













Sen ett
kort från när Joakims pappa precis hade satt upp taklampan i vardagsrummet. Man kan se på dom röda ljusen som sitter i att lampan inte vart uppe sen i julas. Är förövrigt mkt sugen på att måla den vit, tror det hade blivit snyggt.



Sen fick Philip sin första dagisskada igår. Dom tror han hade cyklat vällt eller slått i styret eller nått men han hade inte klagat så därför hade dom inte märkt nått fören efteråt. Men en liten fläskläpp har han nu i alla fall stackaren.

Nybadad och glad med fläskläpp...



Och idag
innan vi skulle till dagis tyckte Philip att jag var långsam med att ta på mig, Han ville ju åka till dagis! Så han hängde lite på vagnen och väntade på att jag skulle bli klar....





Nu centrifugerar tvättmaskinen i alla fall så förhoppningsvis är det strax klart så jag hinner hänga upp det och även ta ett varv med dammsugaren innan lillplupp ska hämtas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!